BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, July 12, 2009

Luahan hati...~~

Aku sayang padanya..
dan aku juga merasakan aku mula mencintainya...
tanpa aku sendiri tidak menyedari..
layananya serta tiap langkahnya menarik minatku...
agama yang kuat dalam dirinya menambahkan keyankinanku pada nya...
apatah lagi layananya pada diriku...
Segalanya mendamaikan jiwaku..

Ku tahu..
pertemuan ku dengan dirinya adalah kehendak Ilahi...
segalanya telah tertulis...
aku terima...
sesekali aku takut...
Aku tidak tahu apa yang dirancanakanNya..
Apakah dia pasangan ku yang selama ini ku nantikan...

Ya Allah...
Jika benar dia milikku...
Jika benar dia pemilik cintaku...
Jika benar dia adamku...
Dekatkanlah hati kami...
Peliharalah kami..
Namun, jika dia bukanlah untuk diriku...
Engkau tabahkanlah hatiku menerima segala ketetapanMu...
Kuharap diriku sentiasa di bawah naunganMu...~

0 comments: