BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 15, 2009

Jika cinta itu kerana ALLAh...~~

Jika cinta itu kerana Allah...
Segalanya, aku perlu harungi dengan tabah.. tak sepatutnya aku peduli akan segala yang berlaku..tapi....tabahkah aku menerima kenyataan itu..kenyataan yang sukar untuk aku terima.....ahh...manusia....wanita....bicara di bibir ada kalanya tidak sebagaimana bicara hati...lain di bibir..lain pula dihati....pahit, akhirnya ditelan jua......
Andai itu luahan dirimu, sekadar mengingati memori lama, apakah hak ku untuk menghalang sedangkan kita bukanlah sebagaimana Adam dan Hawa..tapi cuma atas dasar satu ikatan ukhuwah yang entah sekuat mana..aku sendiri tidak pasti.... terasa masa begitu singkat saat perkenalan ini, namun bila saatnya semakin hampir..terasa begitu jauh perjalanan masa.... teringin ku luahkan segala isi hatiku..tapi aku tidak mampu....kerana masih ada sesuatu yang perlu aku laksanakan sebagai seorang muslimah...
Untuk melaksanakan yang satu itu, aku perlukan kekuatan...ketahanan...ketabahan..kecekalan... keyakinan...tiba saat itu....Kau akan tahu segalanya....
Jika diizinkan ALLAh....
24 Oktober 2009 akan meleraikan segala....
AMIN~~

0 comments: